A materia prima di basa di carta, tessili è nonwovens sò generalmente fibre di cellulosa.A diffarenza trà i trè prudutti si trova in cumu si cumminanu e fibre.

Tessili, in quale e fibre sò tenute inseme principarmenti da l'intricazione meccanica (per esempiu, tissitura).

nutizie1115 (1)

Paper, in quale fibre di cellulosa sò basamente uniti da ligami d'idrogenu chimichi debuli.

-In cuntrastu, i nonwovens sò uniti inseme in una o più di e seguenti manere:

nutizie1115 (2) nutizie1115 (3)

- Agente di ligame chimicu forte.Per esempiu, resina sintetica, lattice o solvente.

Fusione di fibre adiacenti (ligame termale).

-Entanglement meccanicu casuale di filamenti.Per esempiu: filatura di lace bonding (vale à dì hydroentanglement), punzone di agulla o stitch bonding.

A forma di i prudutti finiti di tessuti non-tessuti hè a seguente:

- copre.Per esempiu, per i pannolini.

-Geotessili (geosintetici).Per esempiu, per cunsulidà l'argine di terra inclinata o per drenà l'acqua in l'ingegneria civile.

- Carta di custruzzione.Per esempiu: tettu di cornice di legnu, carta respirabile (aduprata per i muri di custruzzione), pavimentu.

-Produtti Tyvek.Per esempiu, supportu di dischettu, busta.

- altri beni.Per esempiu: asciugamani umidi;Napkin;vasellame;saccu di tè;fodera di vestiti;Trattamentu medico (per esempiu, vestitu chirurgicu, maschera, cappellu, copre di scarpi, medicazione per ferite);Filtri (automobile, equipamentu di ventilazione, etc.);separatore di batterie;supportu di moquette;Assorbenti d'oliu.

Ancu se i tessuti non-tessuti sò generalmente cunsiderati cum'è articuli dispunibuli, in fattu, una parte considerableu di elli sò articuli durable.

Cumu aduprà i nonwovens?

In più di definizioni simplici, sti tessuti ingegneriati aprenu ancu un novu mondu per tutti i tipi di industrii.

I materiali non-tessuti ponu esse tessuti dispunibuli cù una vita limitata o tessuti assai durable.I tessuti non-tessuti anu funzioni specifiche, cum'è assorbenza, repellenza di liquidi, resilienza, elasticità, morbidezza, forza, ritardante di fiamma, lavabilità, ammortizzazione, filtrabilità, barriera batterica è sterilità.Queste caratteristiche sò generalmente cumminate per creà un tissu adattatu per un travagliu specificu, mentre chì ottene un bon equilibriu trà a vita di u produttu è u costu.Puderanu imitate l'apparenza, a struttura è a forza di i tessuti, è ponu esse grande quant'è u filler più grossu.

Eccu alcune proprietà chì ponu esse ottenute cù l'usu di nonwovens:

Assorbimentu d'acqua, barriera batterica, ammortizzante, ritardante di fiamma, repellenza di liquidi, elasticità, dolcezza, estensione di forza è lavabilità.

Oghje, l'innuvazione di i nonwovens cresce rapidamente cù a crescente dumanda per elli, chì quasi furnisce pussibulità illimitate per diverse industrii, cumprese:

Agricultura, rivestimenti, rivestimenti di vestiti, tettu di l'automobile, interni di l'automobile, tappeti, ingegneria civile, tessuti, pannolini dispunibuli, buste, salviette umide per a casa è persunali per imballaggi di casa, prudutti sanitari, etichette d'insulazioni, prudutti di lavanderia, prudutti medichi sterili.

Carta di pulizia senza polvere Beite

nutizie 1115 (4)


Tempu di post: 15-novembre-2021