Salviettine in poliestere per sala bianca
A pulizia di u materiale di pulitura di tela senza polveri hè un aspettu chjave di a so qualità.A pulizia influenza direttamente a capacità di pulizia di u pannu senza polveri.In generale, a pulizia di i materiali di asciugatura di panni senza polveri hè definita in i seguenti aspetti:
Salviettine per stanza bianca

1. Capacità di generazione di polvera di tela senza polvera, cumpresa a capacità di liberazione di particelle di polvera (APC) in l'aria è a capacità di liberazione di particelle di polvera (LPC) in liquid.Parechje persone pensanu chì l'agitazione è a caduta di chip hè un prublema intolerable di tela senza polvere.In fatti, ùn hè micca.À u cuntrariu, scuzzulate è chip dropping hè una pruprietà fisica di u materiale wiping di tela senza polvera stessu, solu quantu chip hè cascatu.

2. Precipitazioni ioni ditela senza polvere: verificate principarmenti ioni di metallu è ioni non-metalli cù alta attività.Se ci hè materiale di metalli di precisione nantu à a superficia chì sguassate, hè cunsigliatu chì a precipitazione di ioni sia un articulu di ispezione impurtante, perchè i ioni attivi ponu facilmente distrughje a superficia di metalli di precisione per via di a reazione di a batteria.
Pannu senza pelucchi

3. U cuntenutu nonvolatile (NVR) di utela senza polverein u solvente hè generalmente evaluatu da u solvente utilizatu.A quantità di residuu hè generalmente pruvata cù l'equipaggiu di pesatura di precisione.Tuttavia, l'utilizatore pò ancu determinà se u residu di utela senza polverehè in l'intervallu necessariu per pruvà à asciucàllu per a nebbia (attenzione particulari: a forza di a lampa d'ispezione avarà un grande impattu nantu à i risultati di a prova. Per esempiu, sottu luci assai forti, tutti i panni di panni senza polvera trovanu residui di nebbia. ).


Tempu di Postu: Set-05-2022