SMT, chjamatu ancu SMT carta di pulitura automatica, carta di pulitura di rulli SMT, carta di rotulu senza polvera SMT, carta di rotulu di pulitura SMT, etc. A carta di maglia d'acciaio cumunimenti usata hè fatta di pasta di legnu naturali è fibra di poliester, è trattata da u metudu spunlace unicu, furmendu una struttura unica di pasta di legnu / poliester doppia strata.In particulare, hè u megliu pruduttu per caccià a rete d'acciaio SMT è a pasta di saldatura eccessiva è a cola rossa nantu à u circuitu, è mantene a scheda di circuitu impeccabile.Pò migliurà assai l'efficienza di a produzzione è a qualità di u produttu.Per migliurà l'efficienza di u travagliu di i clienti, risparmià e spese è cuntrullà in modu efficace u cunsumu.Carta d'asciugatura in rete d'acciaio.

A carta di pulitura di maglia d'acciaio SMT pò esse divisa in dui tipi: carta normale è carta griglia.U pesu hè 56-68 g / m2, u gruixu hè 0,3-0,35 mm, è a larghezza hè 23-200cm.Ci hè dui tipi di tubi di rivestimentu: pipa di carta è pipa di plastica.Ci sò slots o senza slot à i dui estremità di i tubi utilizati da diverse macchine di stampa.In generale, pò esse usatu per tutte e macchine di stampa automatiche cum'è MPM, DEK, KME, YAMAHA, MINAMI, JUKI, EKRA, PANASERT, FUJI è SANYO.A larghezza è a lunghezza di a carta di pulitura di maglia d'acciaio SMT, è u diametru è a lunghezza di u tubu di liner internu sò determinate da a dimensione attuale di u pruduttu stampatu è u mudellu di stampa.

I seguenti sò e proprietà principali di a carta di pulitura di maglia d'acciaio SMT:

1. Forte durabilità è durabilità.A carta di pulitura di maglia d'acciaio SMT hà una forte capacità di adsorzione nantu à e macchie d'acqua è d'oliu, chì ponu adsorbe rapidamente è efficacemente e macchie d'acqua è d'oliu nantu à l'uggetti, ottenendu cusì e caratteristiche di pulizia forte è rimozione d'acqua profonda è oliu.Inoltre, hà una dolcezza intrinseca, senza polvera è effetti anti-statici, è a polvera ùn cascà micca per fà a mossa è delicata quandu si sguassate a terra, per chì a ghjente pò aduprà liberamente, soprattuttu in l'ambienti secchi in l'invernu. ùn pruducerà micca l'electricità statica, è ùn pruvucarà scossa elettrica conductiva è altre ferite.

2. A struttura hè suave è innocu.Stu tipu di carta wiping hà e caratteristiche di una texture suave, azzaru ma micca dura.Qualunque sia u corpu hè duru o duru, ùn pruvucarà micca graffii o lasciarà graffii è altri danni, cusì veramente ottene l'effettu avanzatu di nisun dannu à u corpu.Uttenutu bè u valore per i soldi, i risultati di ciò chì pò esse rializatu.

3. Forte capacità di absorption liquidu è forte decontamination.A carta di pulitura di maglia d'acciaio SMT hà una capacità di adsorbimentu di liquidu inimaginable, è hà una forte capacità di adsorbimentu per ogni tipu di liquidi, chì ponu ottene un effettu di pulizia profonda cù una sola azione.Puderà adsorbe in modu efficiente e macchie ordinarie, macchie intrattabili è macchie d'alta permeabilità nantu à a superficia, in modu chì ogni tipu di cose brutte ponu esse cullate è pulite in modu pulitu è ​​chjaru.Inoltre, a carta di pulizia ùn usa micca reagenti chimichi, ottenendu cusì una contaminazione zero, prutezzione ambientale, sicurezza è igiene.

4. Wide applicazione di stanza pulita.Comu tutti sapemu, soprattuttu in l'industria elettronica, i requisiti per l'ambiente sò estremamente elevati, ghjunghjendu à un ambiente quasi senza polvera, è a carta d'asciugatura di maglia d'acciaio SMT hà un usu più grande.Puderà compie ogni tipu di PM è travagliu di mantenimentu di l'equipaggiu è di a macchina, è ùn dannu micca è abbandunà scorie in l'equipaggiu è dannu a macchina, è ùn contaminarà micca l'ambiente senza polvera.Fornite una forte guaranzia per i più elevati requisiti di stanza pulita di l'industria elettronica è risponde à tutti i requisiti di produzzione.

Beite furnisce carta di pulitura di maglia d'acciaio SMT fatta di PP, Viscose + PET è Pulpa di Legnu + PET, chì ponu risponde à i bisogni di e diverse marche di stampatori automatici di pasta di saldatura.

SMT


Tempu di pubblicazione: 26-ottobre-2021