Cù u sviluppu di u mondu, a contaminazione ambientale è i prublemi di prutezzione di l'ambiente, tutti i paesi sustenenu è facenu sforzi per compie gradualmente.Per quessa, parechji ogetti biodegradabili di prutezzione ambientale cum'è sacchetti di plastica biodegradabili è sacchetti di carta biodegradabili sò ancu apparsu in u mercatu.
Quì sottu sò 3 paesi chì favurizanu a prutezzione di l'ambiente, fighjemu un pocu di nutizie di sti paesi nantu à questu aspettu.

Alemagna
Cuntinuà à raffinà e regule legale
Sicondu una recente indagine da u situ web di statistiche Statista, 77% di i tedeschi crede chì l'usu di imballaggi express reutilizabili hè assai impurtante per a prutezzione di l'ambiente.
Per riduce i rifiuti di materiali di imballaggio, u guvernu tedescu hè in constantemente à migliurà a regulazione legale.

Q1

Sutta una stretta tutela legale, l'imprese cuntinueghjanu à rinfurzà u trattamentu verde di l'imballaggi espressi.Pigliate a filiera tedesca di Amazon cum'è un esempiu.In u 2019, a cumpagnia hà cuminciatu à prumove l'usu di materiali di imballaggio 100% riciclabili, è hà aduttatu misure di prutezzione di l'ambiente cum'è a riduzione di u voluminu di l'imballaggio è a riduzione di riempimentu di vuoti.In u 2021, a cumpagnia hà dettu chì averà eliminatu gradualmente l'usu di materiale plasticu unicu, utilizendu sacchetti di carta o scatuli di cartone per u trasportu induve pussibule.

Q2

Corea
Prumove l'usu di imballaggi riciclati
In l'ultimi dui anni, a Sra Park, chì vive in Seoul, Corea di u Sud, hà acquistatu basicamente i bisogni di ogni ghjornu in linea, è u numeru di scatuli espressi hè ancu aumentatu assai."U guvernu hà esigenze più strette nantu à a classificazione di basura. Prima, hà pigliatu una certa quantità di tempu per processà è scaccià questi scatuli di imballaggio è materiali di riempimentu ogni ghjornu ".A Sra Park hà dettu à i ghjurnalisti chì, postu chì a piattaforma di e-commerce hà lanciatu scatuli di imballaggi riutilizzabili, hà cuminciatu à sceglie sta opzione.Imballaggi riciclabili, "Ora chì avemu riduciutu l'usu di l'articuli di imballaggi dispunibuli, sò assai felice di pudè cuntribuisce à l'ambiente per mezu di e piccule cose in a nostra vita di ogni ghjornu".
Per riduce a contaminazione di i rifiuti, diversi imballaggi verdi sò stati emergenti in u mercatu coreanu in l'ultimi anni.I scatuli di imballaggio riutilizzabili è i materiali tamponi di carta sò sempre più accolti da l'imprese è u publicu.
 

Q3

Spagnolu
Aumentà l'investimentu in imballaggi verdi
L'imballaggi riciclabili sò diventati un novu sboccu per l'industria di l'investimenti verdi.Sicondu i dati di l'Istitutu Naziunale di Statistiche Spagnolu, a proporzione di i cumpratori in linea in Spagna hè cresciutu à 63% in 2020 da 58% in 2019. À u listessu tempu, a cuscenza di e persone di prutezzione di l'ambiente hè ancu crescente.Sicondu una indagine di l'Associazione Spagnola di Manufacturers and Distributors, almenu u 30% di i cunsumatori spagnoli sò disposti à pagà più per l'imballaggi riciclabili quandu cumprà in linea.
Una cumpagnia di vestiti cunnisciuta hà lanciatu un prughjettu di imballaggio verde.Dapoi u 2019, l'usu di sacchetti di plastica dispunibuli hè statu cessatu gradualmente, è l'imballu di cartone espresso hè necessariu di riutilizà finu à 6 volte.S'ellu ùn pò micca esse riutilizatu per via di danni è altri fattori, serà ancu riciclà.

Alcune imprese anu ancu introduttu incentivi per prumove l'usu di imballaggi riciclabili.Per esempiu, u Postu Spagnolu hà assuciatu cù urganisazioni cum'è u Fondu Mundiale per a Natura per lancià un "Piano di Conservazione Forestale".Per ogni compra di un cartone espresso riciclabile o una busta, i cunsumatori donanu 5 centesimi per a riforestazione, a prevenzione di u focu forestale è a conservazione di a biodiversità.Attualmente, più di 100 000 arburi sò stati piantati per mezu di stu prugramma, ottenendu una zona di forestazione di 270 ettari.

Q4

Pudemu truvà chì, ancu s'è a prutezzione di l'ambiente scuntrà una seria di difficultà in u prucessu iniziale, ognunu cuntribuisce à stu sforzu à u megliu di e so capacità.
Questu vale a pena perchè ognunu di noi hà a respunsabilità di prutezzione di a terra chì ci dà a vita.
Cum'è u proverbio cinese dice "Un pin à ghjornu ia un annu grossu", tutti cuntribuiscenu, è u putere accumulatu serà assai putente.

A nostra sucetà Shenzhen Beite vi pò furnisce questi prudutti ---- Sacchetti di imballaggi biodegradabili di carta speciale senza polvere.
I nostri sacchetti di carta ponu esse aduprati per imballaggi flessibili (apparecchi, mobili, sacchetti, etc.), stu saccu di carta hà una resistenza più forte è una plasticità alta.
Pudemu persunalizà a dimensione è u mudellu secondu i vostri bisogni.Siccomu e so materie prime sò fatte di materiali 100% senza plastica ecologica, hè più amichevule per l'ambiente cà i sacchetti di plastica ordinali.
Ogni prugressu in a prutezzione di l'ambiente richiede un passu da ognunu di noi, vale à dì, passemu gradualmente da l'usu di sacchetti di plastica à l'usu di sacchetti di carta biodegradabili.
https://www.btpurify.com/home-appliance-packaging-bag-product/

Q5
Q6
Q7

Se vulete sapè più nantu à i prudutti di a nostra cumpagnia, pudete andà à u nostru situ ufficialehttps://www.btpurify.com/per amparà di più.

Q8

Tempu di Postu: Aug-05-2022