Carta di imballaggio alimentare

  • Carta d'oliu di silicone alimentari

    Carta d'oliu di silicone alimentari

    Oliu-assorbenti paper.Food Silicone carta oliu

    A carta assorbente di l'oliu è l'alimentu A carta d'oliu di silicone hè una carta di pane è carta d'imballaggio di l'alimentariu cumunimenti usata, cù resistenza à alta temperatura, resistenza à l'umidità, caratteristiche di resistenza à l'oliu.L'usu di carta d'oliu di silicone pò prevene efficacemente l'alimentariu da aderisce à l'alimentu finitu è ​​facenu più bella.

    Materiale: fattu da polpa di legnu cruda di alta qualità, fabbricata cù stretti prucessi di produzzione standard alimentari, cù una bona trasparenza, forza, liscia, resistenza à l'oliu.

    Pesu: 22 G.32G.40G.45G.60G

  • Involucro di cera bianca

    Involucro di cera bianca

    Imballaggio cerato bianco su doppia faccia o unilaterale Adatta per l'imballaggio di alimenti (fritti, pasticceria) Utilizendu carta di base di qualità alimentare è cera comestible, pò esse manghjatu direttamente, sicuru d'utilizà. , anti-sticking, etc.. Dimensioni è imballaggio persunalizati Usu industriale: alimentariu Usu: Adatta à l'alimenti grassi, cum'è hamburger, patatine fritte, scones, rotuli è qualsiasi altre delicatezze chì vulete mantene in boni cundizioni.Rivestimentu: Rivestimentu Materiale di rivestimentu: cera Superficie di rivestimentu ...
  • carta di cera stampata per imballaggi alimentari

    carta di cera stampata per imballaggi alimentari

    Carta di cera stampata per l'imballaggio di l'alimentariu A nostra carta di cera stampata per l'imballaggio di l'alimentu hà un rivestimentu di cera alimentaria doppia faccia, chì hà eccellenti proprietà impermeabili, resistenti à l'oliu è à l'umidità.Pò esse usatu in un fornu à microondas sottu à 60 gradi Celsius.U prucessu di fabricazione rispetta strettamente i normi internaziunali.È pò furnisce 1 ~ 6 tipi di culori di stampa secondu i bisogni di u cliente.Per via di a so qualità eccellente, hè largamente utilizatu per imballà frutti, ligumi, dolci, etc.